#1 2009-02-09 19:01:35

 SithSama

Admin

510025
Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 191
Punktów :   

Klasy

(10lv)
Zielony >>> Mag / Wojownik / Łucznik

(25lv)
Mag >>> Nekromanta / Elementor
Wojownik >>> Rycerz / Najemnik
Łucznik >>> Zabójca / Strzelec wyborowy (są to końcowe klasy)

(40lv)
Nekromanta >>> Demonolog / Arcy Lich / Medium*
Elementor >>> Arcy mag Lodu / Arcy mag błyskawic
Rycerz >>> Paladyn / Jeździec
Najemnik >>> Pół Demon / Barbarzyńca




Zielony - Jest to klasa podstawowa, nie posiadająca żadnej przynależności ani zdolności specjalnych z nimi związanymi. Jest to ranga początkowa, na której uczymy się zasad panujących w świecie MisticSoul. To właśnie po awansie z tej klasy wybieramy swoją dalszą drogę krocząc jedną z trzech ścieżek. Maga, wojownika lub łucznika



Mag  - Podstawowa klasa dla ścieżki magicznej. Mag zna podstawowe tajniki magii i potrafi posługiwać się nimi w walce. Klasa ta ma też opanowaną zdolność alchemii, którą można wykorzystywać do tworzenia mikstur w laboratorium, oraz zdolność tkactwa pozwalającą szyć ubrania.

Łucznik  - Druga z klas podstawowych, której specjalnością, jak sama nazwa wskazuje jest używanie broni daleko zasięgowej. Klasa ta jest też wyspecjalizowana w walce sztyletami, oraz krótkimi mieczami. Zupełnie nie radzi sobie z broniami dwuręcznymi i ma też problemy z używaniem dłuższego oręża.

Wojownik  - Ostatnia z podstawowych klas cechująca się bardzo dobrą walką bronią białą. Wojownik walczy głównie w zwarciu jednak nic nie staje na przeszkodzie, aby używał broni daleko zasięgowych. Nigdy jednak w tej dziedzinie nie przewyższy łucznika.



Nekromanta  - Czarnoksiężnik, który po zgłębianiu ksiąg poświęconych czarnej magii, potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę w walce. Specjalizuje się w magii ciemności i umie przyzywać nieumarłe istoty z zaświatów.

Elementor  - Czarodziej, który opanował w znacznym stopniu posługiwanie się magią żywiołów. Włada on do pewnego stopnia czterema żywiołami. Są nimi ogień, woda, ziemia i powietrze. Aby potrafić perfekcyjnie kontrolować część żywiołów należy stać się arcy magiem.

Zabójca  - Klasa w którą awansuje łucznik. Jednak wybierając ją większy nacisk niż na walkę łukiem kładziemy na walkę sztyletami. Zarówno blisko jak i daleko zasięgową. Specjalnym rodzajem ataku (taktyką) dla tej klasy jest ciche atakowanie przeciwnika z ukrycia.

Strzelec wyborowy  - Jest to kolejna klasa na którą awansuje łucznik, jednak wybierając ją poświęcamy się całkowicie trenowaniu swoich umiejętności strzeleckich. W walce wręcz nie ma on najmniejszych szans, jednak mało który przeciwnik zdąży zbliżyć się na tyle blisko.

Rycerz  - Awansuje na niego wojownik. Charakteryzuje go ciężki pancerz i ciężki oręż. Jednak w zamian za dużą siłę i wytrzymałość musimy się poświęcić. Jednostka ta jest dość wolna. Nie ma więc mowy o biegach i pościgach. Cechuje go honor i oddanie.

Najemnik  - Jest przeciwieństwem rycerza. Zamiast siły i wytrzymałości, stawia na szybkość i zwinność. Lekki pancerz i lekka broń stanowią dla niego najlepszy ekwipunek. Nad honor i dumę stawia spryt i przebiegłość.



Medium - To mag, który posiadł umiejętność widzenia i obcowania z duchami. Jest to ranga specjalna i dostępna tylko za pozwoleniem administracji. Aby otrzymać ducha, trzeba otrzymać specjalną arcy trudną misję. Techniki wymyśla się samemu.

Demonolog  - Jest to kolejny mag. Tym razem jednak mamy do czynienia z czarnoksiężnikiem oddanym magii demonicznej. Potrafi on przyzywać demony, potwory i inne plugastwa z zaświatów. To tak jakby przedłużenie możliwości nekromanty.

Arcy Lich  - Ten typ magiczny oddał się ciemnym mocą dotego stopnia, że został pozbawiony ciała i części  duszy. W zamian otrzymał pełną władzę nad czarną magią, oraz magią szkieletów.

Arcy mag lodu  -  Ten mag oddał się służbie dobru i jako swój żywioł wybrał lód. Może więc w pełni kontrolować wodę i powietrzei łącząc je tworzyć lód. Traci kontrolę nad ogniem i ziemią. Jego przeciwieństwem jest Arcy mag błyskawic

Arcy mag błyskawic - Jest to rodzaj maga oddanemu żywiołowi pioruna. Posiadł też pełnię władzy nag ogniem i ziemią, tracąc tym samym możliwość kontrolowania wody i powietrza. Jego przeciwieństwem jest Arcy mag lodu

Paladyn - Paladyn jest wojownikiem wiary i światłości. Wiara i honor są dla niego cenniejsze niż życie. Potrafi posługiwać się magią światłości. Jest też doskonałym wojownikiem. Najlepiej radzi sobie z Mieczem i tarczą, lecz jest w stanie poradzić sobie niemal z każdym orężem.

Jeździec - Jest to konny wojownik posługujący się stalową kopią (bardzo długa broń drzewcowa, służy do przebicia przeciwnika w czasie jazdy) oraz szablą, obydwie te bronie dostaje po zostaniu jeźdźcem, oraz jako jedyne odnawiają się po walce (nikt prócz jeźdźca ich nie posiada)

Pół Demon - To najemnik, który zyskał moce demona. Wyglądem przypomina człowieka, jednak niektóre części ciała uległy przemianie (ręka demona), posiada on skrzydła demona dzięki którym może latać. Posługuje się magią demoniczną oraz radzi sobie ze wszystkimi rodzajami oręża.

Barbarzyńca - Jest to lekko opancerzony wojownik, który nie zna się na magii, jest jednak najlepszym wojownikiem. Potrafi władać dwoma broniami dwuręcznym jak jednoręcznymi

Ostatnio edytowany przez SithSama (2009-02-21 14:33:13)


Lv: 4

Doświadczenie: 520 / 700

Mana - 300

Rasa: Elf

Profesja: Zielony

Ekwipunek: skórzane ubranie, nóż, Katana

Pieniądze: xxx

Walki: W-0/R-0/P-0

Misje: E-2/D-2/C-0/B-0/A-0/S-0

Zlecone Misje: E-4/D-1/C-0/B-0/A-0/S-0

Zwierzę: -

Zaklęcia: - Szybkie kroki
Pasywne - Skradanie się



Opis wyglądu: - Wysoki, dobrze zbudowany brunet z niebieskimi oczami oszpecony na twarzy przez kota. Ubrany w rozpinaną bluzę i luźne spodnie[ - by Nagisa (Ciekawe ile w tym prawdy :P)

Opis charakteru: Dobry, uczciwy człowiek, łatwo się denerwuje a wtedy lepiej nie wchodzić w drogę. Wymagający i zawsze uśmiechnięty - by Nagisa ( tak samo :P )

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl